baner
godlo_dobrzany godlo_polska
baner_szkola

Zdalne nauczanie

Lekcje z internetu – rusza serwis gov.pl/zdalnelekcje

Zgodnie z podstawą programową

Na stronie www.gov.pl/zdalnelekcje można znaleźć propozycje dla uczniów wszystkich klas szkoły podstawowej i ponadpodstawowej, zgodne z aktualną podstawą programową. To treści, które mogą być wykorzystane w trakcie zdalnego nauczania.

http://www.kuratorium.szczecin.pl/kuratorium/aktualnosci/lekcje-z-internetu-rusza-serwis-gov-pl-zdalnelekcje/

Zachęcamy do korzystania!

Język niemiecki klasy : 6a, 6b i 6c

Drodzy Uczniowie!

Trenujcie słownictwo z j. niemieckiego. Róbcie to alfabetycznie. Na końcu książki macie słownik. Codziennie wykonujcie 15 fiszek i zapamiętajcie te wyrazy.  Celem poprawnej wymowy zainstalujcie słownik na telefonie: Wielojęzyczny słownik polski…. Są tam różne języki ułożone alfabetycznie. Trenujcie co najmniej 30 minut każdego dnia. Poproście o odpytanie rodzica. 

Powodzenia w pracy!

Matematyka IV - VI

MATEMATYKA –KLASY IV-VI

  Kl. IVa

- Przeczytaj jeszcze raz temat z podręcznika - Ułamek jako część całości.  Rozwiąż zadania do tematu: 1,2,3 str. 69 oraz 5,8,10 str. 70.

- W celu utrwalenia wiadomości i umiejętności uzupełniaj ćwiczenia zaczynając od bieżącego tematu (str. 103), następnie rozwiązuj ćwiczenia do tematu wcześniejszego, itd.

- W razie trudności możesz skorzystać z darmowych wideolekcji z matematyki. Filmy są dostępne na stronie Pi-stacja.

- Codziennie utrwalaj tabliczkę mnożenia, np. na stronie matzoo.pl.

...

ZADANIA Z HISTORII DO SAMODZIELNEJ PRACY W DOMU - IV-VII

KL. IV

Proszę wykonać pierwszą stronę gazety informującej o zwycięstwie Jana III Sobieskiego pod Wiedniem. Proszę opisać wydarzenia, które rozegrały się 12 września 1683 roku pod Wiedniem. Zwróćcie uwagę, aby informacje przekazane były w  atrakcyjny sposób. Możecie wzbogacić swój projekt ciekawymi ilustracjami. Można korzystać z pomocy multimedialnych.


ZADANIA Z JĘZYKA POLSKIEGO Va, Vb, VI b

ZADANIA Z JĘZYKA POLSKIEGO NA CZAS KWARANTANNY

KLASA V „a”

KLASA V „b”

KLASA VI „b”

● Dokończ, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś, test „Części mowy na start” ze s. 92-94 w niebieskim podręczniku.

● Pamiętaj o utrwalaniu wiadomości dotyczących części mowy. Zapamiętaj wprowadzone wiadomości, wykorzystując notatki z zeszytu lub zasoby internetowe.

● Czytaj lekturę pt. „Alicja w Krainie Czarów” L. Carrolla. Tekst ten czytaj również wybranej osobie codziennie głośno przez 10 minut w celu doskonalenia głośnego czytania.

● Przeczytaj, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś, lekturę pt. „Katarynka” B. Prusa. Jeśli nie masz książki, tekst dostępny jest na stronie www.wolnelektury.pl w formie PDF.

● Samodzielnie na kartce A4 wykonaj pracę plastyczną dotyczącą wiosny, którą będzie mogła „przeczytać” osoba niewidoma. Wykorzystaj różne „przestrzenne” materiały plastyczne (np. plastelinę, farby, cekiny itp.).

● Napisz opowiadanie (na kartce A4 z marginesem) na temat: Spotkanie jednego bohatera lektury obowiązkowej z bohaterem innego utworu literackiego, które stanie się początkiem wspólnej przygody. Pamiętaj o zasadach budowy opowiadania, które omawialiśmy na lekcji oraz jego poprawnym zapisie, a także by liczyła co najmniej 100 słów. Twoja praca powinna zawierać dialog.

● Czytaj, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś, lekturę pt. „W pustyni i w puszczy” H. Sienkiewicza. Tekst ten czytaj również wybranej osobie codziennie głośno przez 10 minut w celu doskonalenia głośnego czytania.

● Przeczytaj lekturę pt. „Katarynka” B. Prusa. Jeśli nie masz książki, tekst dostępny jest na stronie www.wolnelektury.pl w formie PDF.

● Samodzielnie na kartce A4 wykonaj pracę plastyczną dotyczącą wiosny, którą będzie mogła „przeczytać” osoba niewidoma. Wykorzystaj różne „przestrzenne” materiały plastyczne (np. plastelinę, farby, cekiny itp.).

● Napisz opowiadanie (na kartce A4 z marginesem) na temat: Spotkanie jednego bohatera lektury obowiązkowej z bohaterem innego utworu literackiego, które stanie się początkiem wspólnej przygody. Pamiętaj o zasadach budowy opowiadania, które omawialiśmy na lekcji oraz jego poprawnym zapisie, a także by liczyła co najmniej 100 słów. Twoja praca powinna zawierać dialog.

● Pamiętaj o utrwalaniu wiadomości dotyczących części mowy. Zapamiętaj wprowadzone wiadomości, wykorzystując notatki z zeszytu lub zasoby internetowe.

● Dokonaj autokorekty listu oficjalnego (zad. 10, s. 168), który był pisany na lekcji – popraw błędy merytoryczne, kompozycyjne, językowe, ortograficzne i interpunkcyjne wg wytycznych; wykorzystaj notatki z lekcji oraz treści w pomarańczowym podręczniku (s. 166-169).

● Przeczytaj z pomarańczowego podręcznika teksty: „Narodziny świata” (od s.155) i „Księga Rodzaju” (od 2. 161), następnie porównaj obie wersje powstania świata i człowieka w formie notatki (np. jako tabela lub notatka graficzna).

● Napisz opowiadanie (na kartce A4 z marginesem) na temat: Spotkanie jednego bohatera lektury obowiązkowej z bohaterem innego utworu literackiego, które stanie się początkiem wspólnej przygody. Pamiętaj o zasadach budowy opowiadania, które omawialiśmy na lekcji oraz jego poprawnym zapisie, a także by liczyła co najmniej 120 słów. Twoja praca powinna zawierać dialog i elementy opisu lub charakterystyki.

● Czytaj lekturę pt. „Ania z Zielonego Wzgórza” L. M. Montgomery. Tekst ten czytaj również wybranej osobie codziennie głośno przez 10 minut w celu doskonalenia głośnego czytania.

● Pamiętaj o utrwalaniu wiadomości dotyczących części mowy. Zapamiętaj wprowadzone wiadomości, wykorzystując notatki z zeszytu lub zasoby internetowe.

W razie pytań proszę o kontakt mailowy pod adresem: polonistka.zsp@o2.pl. Odpowiedzi  i wyjaśnienia będą wysyłane w godzinach 10:00-11:00.

Informacja dla rodziców i uczniów klas 3 a i b.

Informacja dla rodziców i uczniów  klas 3 a i b.

Zadania do wykonania na każdy dzień wolny od zajęć lekcyjnych.

13 marca - piątek:

a)     kup zeszyt w szeroką linię,

b)    głośno czytaj 10 minut dowolny tekst w obecności dorosłego,

c)     napisz 5 zdań oznajmujących na temat zbliżającej się wiosny,

d)    powtórz tabliczkę mnożenia.